W.A.S.P kit pro pušky typu VSR 10, SniperMechanic

Kód: SD082020
ZDARMAZDARMA
SniperMechanic W.A.S.P kit pro pušky typu VSR 10, SniperMechanic 01
2 859 Kč 2 363 Kč bez DPH
SKLADEM (4 ks)
Můžeme doručit do:
26.11.2024

Detailní informace

Detailní popis produktu

W.A.S.P. kit funguje s různými značkami, včetně Tokyo Marui, Maple Leaf, Action Army, Laylax a s některými klonony těchto pušek. Existuje také verze pro Novritsch SSG10, která nebude fungovat v běžných válcích specifikace TM a je určena speciálně pouze pro pušky SSG10.

Stejně jako u každého nového dílu se jeho výkon bude lišit výhradně v závislosti na vašem osobním nastavení a seznamu dílů. Jelikož se jedná o těžký píst, je určen pro těžkou munici a měl by být prověřen chronografem na munici, kterou budete používat.

Balení WASP obsahuje:

  • 1 x základní tělo pístu W.A.S.P.
  • 1 x zadní čep
  • 1 x zadní vodicí kroužek
  • 1 x přední vodicí kroužek
  • 1 x plastová objímka (lehká)
  • 1 x ocelové pouzdro (střední)
  • 1 x ocelové pouzdro (těžké)
  • 1 x kování bez vzduchové brzdy
  • 1 x plná vzduchová brzda
  • 1 x střední brzda
  • 1 x Vstřikovaný gumový košíček
  • 1 x jednodílné vodítko pružiny z nerezové oceli

UPOZORNĚNÍ:

  • Při použití zatížené sestavy NESTŘÍLEJTE ze zbraně nasucho. Může to způsobit případné poškození a odpovědnost za něj nese zákazník.
  • Na vedení pružiny použijte mazivo a na kalíšek silikonový olej.
  • Verze VSR je určena pro běžné válce specifikace TM (ML, AA, Laylax atd.).
  • Verze SSG10 je určena speciálně pro válce SSG10, může se hodit i pro PDI kvůli podobnému malému ID.
  • Tento píst není určen pro lidi, kteří nejsou připraveni na techniku, z hlediska pružin fungují různé značky, nicméně vzhledem k různým délkám stlačení pružin se některé pružiny nemusí chytit v závislosti na vaší spouštěcí jednotce a bude třeba odstranit cívku.

Potvrzeno, že tyto pružiny fungují se systémem WASP:

  • Modify 13mm
  • Novritsch 13mm
  • Rapax 13 mm
  • PDI 13 mm

Poznámka:

Při použití vzduchové brzdy mějte na paměti, že je účinná pouze do určitého bodu, pokud jde o zvýšení výkonu oproti nastavení bez vzduchové brzdy. Je to způsobeno tím, jak vzduch funguje uvnitř válce, v určitém bodě samotná síla pružiny a pístu převáží funkci vzduchové brzdy a zpomalí vzduch natolik, že dojde ke ztrátě. Tento "bod zlomu" závisí zcela na vašem nastavení. Jak již bylo řečeno, díky samotné konstrukci vodicího kroužku a pohárku je zvuk i při 4,5 J, zatížený a nebrzděný, stále přiměřený

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
Design Shoptak.cz | Platforma Shoptet