Kvalitní akumulátory NiMH 8,4V pro airsoft zbraně
Elektromotor v každé elektrické zbrani, ať už se jedná o AEP nebo AEG, je poháněn akumulátorem. 8,4V baterií do airsoftových zbraní najdete v naší nabídce několik druhů s různými parametry. Stačí si jen vybrat.
Najdete u nás akumulátory 8,4V s různým počtem článků, s různou kapacitou, v různých tvarech a velikostech, takže u nás jistě seženete takový, který bude odpovídat všem vašim požadavkům a konfiguraci vaší sestavy. Akumulátory do airsoftových zbraní se rozdělují na lithiové (Li-Pol a Li-Ion) a niklové (NiCd a NiMH). Akumulátory 8,4V však bývají NiCd nebo NiMH, nikoliv lipol.
NiCd akumulátory 8,4V
NiCd akumulátory 8,4V jsou starším typem niklových baterií. Přesto stále existují hráči airsoftu, kteří na ně pro jejich výhody nedají dopustit. Díky své vysoké tvrdosti mají NiCd akumulátory 8,4V nízký vnitřní odpor. Při odběru energie, tedy při střílení, pak díky tomu nedochází k významnému klesání napětí, ale přitom do elektromotoru stále dodávají vysoký proud. Jako jejich nevýhoda se může jevit celkem vysoká hmotnost a velké rozměry. Nežádoucím může být i jejich paměťový efekt – vždy byste je měli zcela vybít a pak nabít do plna. Skladovat byste je měli vždy vybité. Jsou však vysoce odolné proti hlubokému vybití a jejich životnost je opravdu dlouhá, často přesahuje i 1000 nabíjecích cyklů.
NiMH akumulátory 8,4V
NiMH akumulátory 8,4V jsou modernějším typem niklových baterií. Mívají nízký vnitřní odpor a jejich kapacita může být až dvakrát vyšší než u NiCd akumulátory 8,4V. Paměťový efekt se jich netýká, podléhají ale samovybíjení, a to zhruba ve výši 15─30 % měsíčně při pokojové teplotě. Nabíjet je můžete, i když nejsou úplně vybité, nejlépe před každou hrou, a skladovat byste je měli ─ na rozdíl od NiCd ─ nabité.
Při zapojování niklových akumulátorů 8,4V byste měli být vždy obezřetní a dát pozor na správnou polaritu. Skladování akumulátorů by mělo být na suchém místě s pokojovou teplotou. K dobíjení byste měli vždy používat výhradně originální nabíječky a nenabíjet zbytečně dlouho poté, co je akumulátor nabitý.